"23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı"nın yer aldığı 22-26 Nisan 2024 tarihleri arasında geleneksel sanatlar ile kültürel mirasımızın tanıtılması, öğrencilerde yeni ilgi alanlarının oluşturulması ve yeteneklerini keşfetmeleri amacıyla; “Minik Eller, Büyük Hayaller” başlığı altında sınıf öğretmenimiz Emine BAYIR, 4/A sınıfı öğrencileri, Okul Aile Birliğimizin yardımları ve velilerimiz eşliğinde okulumuz çok amaçlı salonunda gözleme yapma etkinliği düzenlemiştir. Başta Emine BAYIR öğretmenimiz olmak üzere tüm öğretmenlerimize, öğrencilerimize, emeği geçen herkese teşekkür ederiz.
Körfez Halk Eğitim Müdürlüğü tarafından okulumuzda açılan voleybol kursuna öğrencilerimiz ilgi göstermektedir. Hocamız Hafize ŞİRET'e gayretlerinden dolayı teşekkür ederiz.
İstiklal Marşı'nın Kabulü ve Mehmet Akif Ersoy'u Anma Günü etkinlikleri çerçevesinde okulumuzda yapılan İstiklal Marşını Güzel Okuma Yarışmasında Okulumuz 1/B Sınıfından Elif Asmen ÇİFTÇİ 1. olmuştur. Sevgili öğrencimizi ailesini ve öğremenini tebrik eder başarılarının daim olmasını dileriz.
Kutlamamızda bize destek veren kıymetli velilerimize, İlimtepe Muhtarımıza ve Pastanemize çok teşekkür ederiz.
Erasmus ve e Twinning projelerimizin Romanya ortaklarımızdan öğretmenler okulumuzu ziyaret ederek eğitim sistemimiz, kültürümüz ve ülkemiz hakkında bilgi alarak örnek etkinlikleri takip etmişler, ortak okullarımızdan Ulu Gazi İlkokulu'nu ziyaret ettikten sonra, yerel yönetim temsilcilerini ve milli eğitim müdürlüğünü ziyaret ederek birçok konuda bilgi almışlardır.
Projemiz 'Felsefeci Kuklalar' , 'Çocuklarla Felsefe'yi amaçlayan, İngilizce olarak ' Philosophy for Children'ın kısaltması olan P4C eğitim yaklaşımını geliştiren Matthew Lipman gibi birçok düşünür ve eğitimci çocuklarla felsefe yönetimini savunan yaklaşımı temel almaktadır. Örneğin; Thomas E. Jackson çocuklarla felsefe uygulamalarının okul öncesi dönemden itibaren eğitim müfredatında yer almasını ve düzenli olarak ders yapılmasını önermiştir. Bu düşünceden hareketle hazırladığımız projemizde, öğrencilerimizin doğuştan var olan merak ve keşif duygularını P4C yöntemi ile destekleyerek, erken yaşta nitelikli düşünme ve yargıda bulunma becerilerini geliştirmeyi, çocuklara soru sorma ve sorgulamayı öğretmeyi, işbirlikçi, eleştirel, özen gösteren,yaratıcı, soruşturan ve sorgulayan birer birey olmalarını sağlarken kuklalar ile süreci dikkat çekici ve eğlenceli hale getirmek amaçlanmaktadır.